2010-04-08
 16:57:24

every day i see my dream

shö, börjar med en låt, en låt som har fastnat i mitt huve & jag har skrivit den på bloggen igår ;)

lmfao - yes ♥

& sen vill jag bara säga att folk är så jävla patetiska nu för tiden.. vet inte om folk tycker att jag är de? för man har ju olika åsikter om varandra. men iaf, de finns jävligt konstiga folk, men jag nämner inga namn.
för de första. folk som skriver ''äkta svarar, falska dissar'' e folk som inte vet va falska personer e. falska personer e te.x såna som inte kan hålla hemligheter (jagvet, jag va sån innan, men inte längre!), som sviker osv.. & folk som kallar någon för något som den inte är, eller inte ens vet va ordet betyder, de e också patetiskt. - tycker jag!
alla behöver väl inte tycka likadant? nej precis! :)
&ja, jag står för vad jag säger. har lärt mig de faktist! hahaha :D

& för de andra, de känns som jag inte har någon bästavän kvar. någon jag alltid kunde komma till när jag mådde skit.. ja, pallar inte skriva så mkt mer om detta, haha, men uppdaterar senare :)
puss ;*



stor bild, HAAHAHA, men lev med de! :)
/jennie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: