2010-04-07
 07:25:03

effie möllerström ♥

Jag börjar med att säga tack. Tack för att du alltid finns där, alltid gör mig på bra humör. När vi träffades för första gången, va det med Julia och Sanna. Vi sa ju inte så mycket i början, men jag antar bara att vi va blyga. Efter ett tag, hade vi så sjukt roligt! Kommer du ihåg när vi satt i Julles kök och ringde heta linjen? haha och julia, hon ägde ju på att va kåt! Eller när vi åkte pulka klockan 4 - 5 på morgonen? När vi låg i ert trapphus, vi bara låg där och snacka. Seriöst, det är så himla många minnen på bara en dag/natt! Vi började snacka mer och mer efter det, sen började vi umgås mer och mer, fyfan vad kul vi har haft! Varit i stan, haha när vi va där med Linda på stranden, fyfan så mysigt! Sen för några dagar sen träffade vi jonte och dem! Haha kommer du ihåg ekebo? Med julia .. riktigt kul! Nästa gång åkte du och jag dit, så fint vi dansade ju (a) Och nu sist när vi åkte dit va i söndags.. Det va så jävla underbart! Att träffa alla .. Och få dansa med dig! Haha, när vi gjorde v oss till ekebo, så hörde du mig skrika, jag bara: JENNIE DET ÄR EN FUCKING SPINDEL! och du bara skrek. Hahaha vi har inte spindelfobi nejdå! När vi ska till stan, så missar vi alltid bussen :( .. När vi låg i min säng under måndagen, haha vårt fina sex - talk? Och i sommar? Fyfan va kul vi ska ha det! Kommer aldrig glömma det. Du är så underbar, kan verkligen snacka med dig om allt.. Jag vet att du har det svårt just nu och jag vill finnas här för dig så mycket jag bara kan.. Jag älskar att du alltid finns här för mig med! Jag litar på dig till 100 % jennie. Jag älskar dig något så otroligt!.. ♥


aw, asså effie.. jag blir seriöst tårögd, fan va många minnen vi har på så lite tid? vi har kanske känt varandra i några månader men vi började inte träffas förrän i ja.. va va de? januari? februari? ja ngt sånt iaf. å de va då på ad, när jag skulle försöka köpa ut cider, men va för blyg så vågade inte, haha :$ sen dom killarna på ad c, vi ville inte va där för de va en sån äcklig kille som typ följde efter oss, haha minns hur rädda vi var, jag bara skrattade å sa att vi skulle stanna ;$.. men iaf, så när vi kom hem till julia, så va hon hemma själv, hennes mamma visste inte att du,jag&sanna skulle sova där, men de gjorde vi, så stack vi hem till mig och hämta lite dricka.. ;) hahaha, så blev du å julia helt flummiga först sen efter en timme typ så blev jag de, haha omg.. så ringde jag massa folk å skämde ut mitt liv, la mig ner i snön å ja.. å pulkorna.. herregud va kul de va, men så jävla barnsligt :$HAHAHA. sen träffades vi på sportlovet igen, jag&julia sov hos dig i kanske 4-5dagar & någon av dom dagarna va vi på ekebo, fan va kul vi hade.. och sen började vi umgås mer å mer, precis som du har skrivit, stranden.. jonte & dem, åh, jag minns de som igår. & sen har vi vatt på typ 3 ekebo själva? eller 2? vet inte, hahaha. men fan va kul vi har haft de, helt ärligt.. spec nu i söndes, vi va helt cp, helt hyper osv.. & de jag.. eller ja, vi gjorde, HAHHA omg..
- när vi satt på knutans tak, så jävla mysigt! 5våningen.
effie, jag e inte världsbäst på å skriva texter, men de jag vill få fram av allt detta, är att du betyder så enormt mkt för mig, finns ingen som du.. du gör mig glad i alla lägen & vettu, närjag är hemma hos dig, så känner jag mig trygg. & tack, tack som fan för att du alltid finns vid min sida å stöttar mig till 110% & tack för du alltid hjälper mig när jag har de svårt, som te.x nu, e så jävla glad att jag har dig hjärtat! jag litar på dig till.. 1560% om inte mer.. för jag vet att du inte är falsk, som säger ut saker o sånt! jag älskar dig från djupet av mitt hjärta älskling! ♥


Effie
PUBLICERAT: 2010-04-07, 14:57:05

åh jennie!

sitter här och gråter vafan, hehe(a)

är så jävla glad att vi har hittat varandra..

älskar dig sjuuuuuukt jennie bästa jönsson!<3<3<3


Ruuuubin
PUBLICERAT: 2010-04-07, 23:43:21

effie, jag e inte världsbäst på å skriva texter,????? den var bra:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: